Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Άδοξη Αγάπη

10 μικρές σιωπές κυριαρχούν στο δωμάτιο μου
σκλάβος μιας ανήμπορης καρδιάς και ψευτιάς.
Μην μου ταράζεις τα μυστικά της καρδιάς
άσε με να ζω στο πνεύμα του ωκεανού, του ανέμου.

Δε θέλω να ακούω για περιστέρια που φεύγουν
για άγνωστες πνοές του Σεπτεμβρίου που καλείς.
Μόνο μια στιγμή να σταθούμε και οι δύο στην αυλή
να βρούμε τις γιορτές του καλοκαιριού που μένουν.

Μην μου διαβάζεις λόγια αγάπης, του κόσμου
θα είμαι ωραίος τη νύχτα την ώρα που θα διαβάζουμε
τα απόκρυφα σημεία του εαυτού μου
σε παρακαλώ, στάσου να γεννηθούμε ξανά.

Να μην υπάρχει τίποτα, τίποτα όμως, ένας πόνος
της χαράς και της ικανοποίησης που έχουν οι Θεοί.
Άρχοντα μου, βοηθήσε με να μην μείνω μόνος
και να έχω τη τύχη που έχουν και οι θνητοί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου