Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Το ταξίδι των ψυχών

Ψυχές στοιβαγμένες, σαν να πορεύονται σ’ αλλοτινό σκλαβοπάζαρο…
Κύριε, μπορώ να σταθώ λίγο κάτω απ’ την ομπρέλα σας;;;
Γραμμές χιαστεί σκεπάζουν ένα θολό παράθυρο…
Είναι ωραίο το ταξίδι των ψυχών, και με λιακάδα καλύτερο.
Πόνος διαπερνά το κορμί μου, σύγκρυο κι αντάρα.
Γιατί αργείς τόσο πολύ να έρθεις;;
Τα άκρα μου αρχίζουν και στεγνώνουν…
Πάω γυμνός σε χώρα χιονισμένη.
Ξοπίσω μου αφήνονται όλης της γης οι βασανισμένοι..
Με χαιρετάνε, κι εγώ μ’ ένα απέλπιδο βλέμμα τους παρατηρώ…
Μια απότομη σιωπή στοιχειώνει τα όνειρα μου…
Και μετά, πάλι λιακάδα….
ΘΑ ΒΓΩ ΝΙΚΗΤΗΣ!

2 σχόλια:

  1. Να υποθέσω όλα αυτά έγιναν, επειδή περίμενες το λεοφωρείο;
    Αυτή την εντύπωση μου έδωσε :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. poluuuu wraio!para polu wraio vasika...gia o,ti k an to egrapses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή